Klacht: Pakketje 2x onterecht als Niet thuis gemeld terwijl ik thuis was!

op 04 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een artikel bij Ibood gekocht, werd keurig verzonden via DHL.
Tijdens de eerste keer aanbieden was ik niet thuis en kreeg ik een kaartje door de bus. De volgende dag zou het pakketje nogmaals aangeboden worden tussen 18:00 en 21:00. Prima tijd, ik was 100% zeker thuis.
Helaas kwam er niemand en zag ik via de tracktrace dat er niemand thuis was om 18:03???! Ik was zeker thuis.
Vervolgens er maar voor gekozen dat het pakket bij een DHL servicepunt gebracht zou worden, de volgende dag want hier kan toch geen Niet thuis op gemeld worden dacht ik… Want wederom een niet thuis melding!
Nu is het pakketje terug naar Ibood, contact met Ibood leert mij dat ik gewoon pech heb en het artikel niet meer geleverd krijg omdat dit via een distributiecentrum loopt en bla bla….

Bedankt DHL voor deze super prut service!!

Als ik mijn bestelde telefoon krijg voor het geld wat ik er bij Ibood voor betaald heb.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 september 2018 om 14:40 geantwoord

Goedendag,

Wat een vervelende situatie om te horen zeg! Ik kan me uw gevoel goed voorstellen in deze. Hoe dit precies heeft kunnen gebeuren durf ik u niet te zeggen, maar uiteraard zal ik hier een melding van maken richting de betreffende depothouder. De zending is helaas nu het retour proces ingegaan, iets wat ik niet kan terugdraaien, mijn advies is dan ook om contact op te nemen met de verzender. Excuses voor het ongemak!

Mike

Heeft op 04 september 2018 om 15:09 geantwoord

Ik heb al contact met de verzender gehad.
Helaas gaan daar retourzendingen via een andere route en kunnen ze deze niet opnieuw laten verzenden.
Aangezien het om Ibood gaat (elke dag een andere aanbieding) is mij nu de kans ontnomen om het product voor een scherpe prijs te kopen ontnomen.....
Onbegrijpelijk dat DHL producten retour afzender stuurt terwijl aangegeven staat om het pakket bij een servicepunt te laten bezorgen. Wat is dan nog het voordeel van een servicepunt??

Alle klachten die gemeld zijn door HermanH1301