Klacht: Pakketen zorgen

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste Postnl Pakketen,

Hierbij wil ik klacht indien over pakken zorgen.
Het gaat om de schoolboeken van mijn kind, ik krijg van de firma een mail dat de boeken
maandag ( 4-9-2017 ) tussen 11:00 / 13:00 uur bezorgen.
Rond 12:15 kwam de postnl voor de deur en hij belt aan ik maakte het deur open, maar hij KWAAM NIET NAAR MIJ OM DOOSJE TE AFLEVEREN.
Maar hij doet een brief ( Pakket ophalen) in de brievenbus, ik ben paar minuten daarna beneden gelopen,ik vroeg aan hem waarom hij niet naar mij gekomen was hij zij dat ik niet aanwezig was .
Maar Postnl zit te Liggen, ik vroeg nogmaals aan hem dat doosje met schoolboeken kon inleveren.
Hij zij dat het niet meer kon, hij zit te liegen waar ik bij ben. Dit gebeurt bij mij of bij de buren.
IK WIL ALS NOG SNELMOGELIJK DE SCHOOLBOEKEN VAN MIJN
KIND ONTVANGEN.

Vriendelijk groet,

S . Yumuk

syumuk@msn.com

Als ik snel mogelijk ontvangen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Yumuk,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u de schoolboeken van uw kind verwacht maar nog niet zijn bezorgd. De bezorger geeft aan dat u niet thuis was terwijl u wel thuis was.

Dit is zeker niet de bedoeling daarom wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ervaren van dit ongemak. Ik zie dat u het pakket ondertussen heeft opgehaald bij de Tabaksspeciaalzaak De Geuzen.

Heeft op 13 september 2017 om 13:54 geantwoord

Nee ik ben niet te vrede omdat de post bezorger boos en brutaal was, en Dat Neem Ik Niet .
Hij moet zijn persoonlijk excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet
S.Yumuk

Alle klachten die gemeld zijn door syumuk@msn.com