Klacht: Pakketen worden uitgesteld

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht nu al een week op een pakket en niemand geeft mij een duidelijk antwoord. Iedereen liegt maar een eind raak.. storing, zit in de bus, komt vandaag. Ik heb elke medewerker al aan de telefoon gehad en ze zijn vreselijk onbeschofd en willen niks doen!!
Ik heb 3 pakketten onderweg, waarvan 1 pas sinds gister maar daar VREES ik ook voor. Mijn andere 2 pakketten zijn onvindbaar en werden steeds uitgesteld in de bezorgdatum.. al sinds MAANDAG? Nu is de bezorgdatum onbekend. Vreselijk bedrijf!!! Heb zelfs met het depot gebeld, want mijn pakketten blijven daar op hele rare manier steeds liggen en NIEMAND weet waarom. Code’s zijn: Barcode
3S KABA 5550 2750 5
Barcode
3S KABA 5890 1209 5

Vandaag nog mijn pakketten!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 september 2018 om 12:21 geantwoord

Geachte mevrouw Blankers,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb uw tracktrace codes door mijn systeem gehaald en zie dat de pakketten gelukkig gister nog zijn aangekomen. Eén van de pakketten heeft er inderdaad langer over gedaan dan geplanned. Excuses voor deze vertraging. Het komt soms voor dat pakketten wegens omstandigheden worden uitgesteld naar een volgende werkdag. In de meeste gevallen worden deze pakketten binnen twee werkdagen alsnog aangeboden bij de geadresseerde. Als dit niet het geval is kan de afzender van het pakket hier een onderzoek naar starten bij PostNL.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kimfrancisca