Klacht: Pakketen bezorging

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Week 5 pakket bij buren briefje in de bus. Wij waren thuis en als de bel gaat gaan de honden behoorlijk blaffen. Er is dus niet gebelt bel was oke.

Week6 pakket zou afgeleverd zijn volgens track en trea om 11.30 maar beb niets ontvangen. Commentaar klanten service: gebeurt wel aker wacht tot morgen dan is 2e bezorg dag anders contact op nemen met afzender.

Gewenste Oplossing:

Als men doet waar voor men betaald krijgt. En niet zet afgeleverd terwijl het nergens te bekenen is

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Strengers, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet correct heeft gehandeld. Heeft u van de zending waarbij niet is aangebeld de barcodes voor mij? Dan maak ik van het feit dat de bezorger niet heeft aangebeld graag een melding voor u. Wat betreft het andere pakket, blijkt uit ervaring, dat pakketten vaak op korte termijn alsnog worden bezorgd. Vandaar dit advies. De reden dat u wordt verwezen naar de afzender, is omdat de afzender een overeenkomt met ons heeft en dit de partij is die een onderzoek kan starten wanneer mogelijk. Ik hoop van u te horen met de barcode. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Strengers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Strengers,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Strengers