Klacht: Pakketen

op 07 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom mijn pakketen zijn bezorgen bij boeren als ben ik in thuis???en waarom ik héb geen informatie waar zijn bezorg??? Elke keer situatie is de zelfde….waarom? Ik wind dit niet goed!!! Aub reageren…Met vriendelijke Groet Gosia Bautembach

Gewenste Oplossing:

Als mij pakketen zal op mijn adres altijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 weken geleden - Goedemiddag mevrouw Bautembach, Bedankt voor uw melding. Wat vervelend dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt. Zou u mij de trackingnummers van de verkeerd bezorgde pakketten willen sturen? Dan kan ik een klacht doorzetten naar de juiste afdeling. Alvast bedankt en een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Charlotte DHL parcel e-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 juli 2021 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Sinan
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Malgorzata Bautembach