Klacht: Pakketchauffeur vermeld verkeerd nummer op Niet thuis formulier

op 27 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketchauffeur vermeld verkeerd nummer op Niet thuis formulier, pakket vervolgens niet traceerbaar en uiteindelijk geretourneerd naar VS, 2 dagen dat het nummer 3SEBEL2257486 bekend is geworden. Klantenservice medewerkers kunnen niks doen, ook al is de zending het land nog niet uit, deze kunnen ze niet tegenhouden, klacht indienen kan volgens mevrouw alleen via afzender, manager verwijt de tevens ons onterectht als ontvanger dat wij niet snel genoeg waren, wat onmogelijk is met onjuiste nummers!. Dit terwijl het heel snel opgelost had kunnen worden. Procedure deugt dus niet.

Als bedrijf zullen we nog duidelijker gaan zijn dat onze leveranciers geen POST NL meer mogelijk gebruiken. De service is waardeloos, het staatsbedrijf gevoel is nog steeds merkbaar.

Bij geen reactie zal er verdere actie worden ondernomen.

Pakket alsnog afleveren, bij voldoende snelle actie gewoon mogelijk.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Kok, Uit uw bericht begrijp ik dat het pakket waarop u heeft gewacht retour is gegaan naar de afzender. De code 3SEBEL2257486 heb ik bekeken in het systeem en dit pakket is op 25 april afgeleverd bij de Primera, waarna het twee weken heeft gelegen. Op 13 mei jl. heeft u telefonisch contact met ons gehad waarna er een notitie is gemaakt over de situatie. Ik begrijp dat u hierover niet tevreden bent, maar zoals mijn collega u al heeft aangegeven is het niet mogelijk om het pakketje te onderscheppen. Dit pakket is retour naar de afzender en ik raad u ook aan om contact met hen op te nemen voor eventueel een oplossing hierin. Wat ik wel voor u kan doen is een melding maken richting de bezorger. Kunt u aangeven wat er precies mis was met de kennisgeving en op welke manier er een verkeerd huisnummer is genoteerd? In afwachting verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 30 mei 2016 om 11:04 geantwoord

Geachte heer Kok,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door mack2016