Klacht: Pakketbezorging ALTIJD te laat

op 14 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

wederom zit ik vandaag vanaf 11:00 te wachten op een pakket wat bezorgd zou worden tussen 11:00 en 13:00 en tot op heden 15:00!! nog niks!!! gebeld en gechat met postnl maar krijg te horen is maar een indicatie tijd u moet geduld hebben want ze konden geen reden vinden waarom het er nog niet is! vervolgens lees ik hier dat jullie checken of dit vaker op een adres mis gaat nou ik zou zeggen check dit adres maar en zie dat het laatste keren steeds minimaal een uur te laat is of zoals nu erger! dit vind ik echt niet kunnen , dan heeft die hele track en trace totaal geen nut hier!

Als ze dit werkelijk eens zouden checken en kijken waarom dit steeds gebeurt? misschien ligt het niet aan de planning maar aan de bezorgers hier in deze omgeving???

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 oktober 2016 om 12:59 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Ingenegeren,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Graag wil ik dit toelichten.

We kunnen het tijdvak nooit helemaal garanderen dit is een indicatie. Door omstandigheden kan het gebeuren dat een chauffeur eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker afwijkt dan wordt hier uiteraard achter de schermen naar gekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Voor de overlast bied ik u mijn excuses aan en ik hoop dat de bezorging van uw pakketten in de toekomst weer correct zal verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronneke