Klacht: Pakketbezorging al 4 dagen achtereen beloofd te komen, maar niet verschenen

op 17 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht al 4 dagen achtereen vanaf 17.00 uur op mijn pakket, maar door drukte krijg je dan pas na middernacht een bericht dat ze “vandaag” opnieuw het pakket aanbieden. Dit is nu al 4 dagen achtereen gebeurd, hetgeen erg vervelend is en ik dan niet de deur uit kan omdat je op je pakket zit te wachten. Nu zit er ook nog een weekend tussen, dus dubbel pech.
Ben mij bewust dat het druk is, maar een pakket dat pas na 1 week wordt bezorgd is wel heel vertraagd. Het is nu zaterdagavond en laten we hopen dat het misschien a.s. Maandag bezorgd wordt.

Graag z,s.m. mijn pakket bezorgen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 december 2017 om 11:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van der Linden,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u zo lang op uw pakket heeft moeten wachten. Mijn excuses hiervoor.

Uiteraard is onze doelstelling altijd om pakketten de volgende werkdag af te leveren. Maar soms kan het langer duren, november en december zijn hele drukke maanden wat betreft de pakketbezorging. Gelukkig zie ik dat het pakket op 4 december bij u is afgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door colinden