Klacht: Pakketbezorging

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou gister tussen 16:00-20.30 bezorgd worden.
Al die tijd thuis geweest, ruim daarvoor ook. Na 20.30 kreeg ik via de app van Postnl de melding dat er vertraging is en het pakket zo snel mogelijk bezorgd zou worden. Ik denk dat ik rond 21.30 bericht kreeg dat ik niet thuis was en ze morgen weer zouden langskomen. Conclusie: bezorger is helemaal niet geweest, er is geen briefje achtergelaten wat volgens mij normaal altijd wel het geval is.

Daarbij komt bij dat Postnl volgens hun site binnen 4 uur op twitterberichten reageert. Ik heb gisteravond hen bericht, maar tot op heden geen enkele reactie.
Ik heb de klacht wel telefonisch aan hen doorgegeven, maar heel serieus genomen voel ik me niet.

Excuses van postnl en bezorging van het pakket aan huis asap.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:29 geantwoord

Geachte heer Huisman,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u tevergeefs op uw pakket hebt gewacht. Ik snap hoe vervelend dit voor u is. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik zie uw ingediende klacht in ons systeem staan, en dit incident is inmiddels met de bezorger besproken. U mag er dan ook van uit gaan dat het niet meer zal gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door arjen80