Klacht: pakketbezorging

op 14 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Postnl is vrijdag bij mij aan de deur geweest om een pakket te bezorgen, ik was die dag niet thuis en heb middels de kg-code de locatie van bezorging aangepast naar een ophaallocatie van postnl. Pakket zou afgelopen maandag daar afgegeven worden. Inmiddels is het vrijdag en nog steeds niks ontvangen. Ik heb deze week iedere dag een mail ontvangen dat bezorger onderweg is en later op de dag dat de bezorgpoging niet geslaagd is. Je zou denken dat als je een postnl ophaallocatie opgeeft dat ze dan voor 18.00uur daar langsgaan. Zojuist contact gehad met een medewerker van postnl, die kan mij niet vertellen waar mijn pakket is en wat er eme is gebeurd. Waarom is er dan überhaupt een klantenservice als jullie dat niet kunnen achterhalen? Ik word terugverwezen naar de verzender en mag het zelf gaan uitzoeken. Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken bij Postnl!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer het pakket zsm bij mij wordt bezorgd. En dat ik niet weer alles opnieuw mag gaan bestellen bij de verzender.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Bouzit, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht maar dat het te lang duurt voordat deze wordt bezorgd. Ik zou graag voor u mee willen kijken naar de zending. Zou u de track en trace code van de zending willen sturen dan kijk ik met u mee. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Bouzit, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Bouzit,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Hayat25