Klacht: pakketbezorging

op 14 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Postnl is vrijdag bij mij aan de deur geweest om een pakket te bezorgen, ik was die dag niet thuis en heb middels de kg-code de locatie van bezorging aangepast naar een ophaallocatie van postnl. Pakket zou afgelopen maandag daar afgegeven worden. Inmiddels is het vrijdag en nog steeds niks ontvangen. Ik heb deze week iedere dag een mail ontvangen dat bezorger onderweg is en later op de dag dat de bezorgpoging niet geslaagd is. Je zou denken dat als je een postnl ophaallocatie opgeeft dat ze dan voor 18.00uur daar langsgaan. Zojuist contact gehad met een medewerker van postnl, die kan mij niet vertellen waar mijn pakket is en wat er eme is gebeurd. Waarom is er dan überhaupt een klantenservice als jullie dat niet kunnen achterhalen? Ik word terugverwezen naar de verzender en mag het zelf gaan uitzoeken. Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken bij Postnl!

Ik ben tevreden wanneer het pakket zsm bij mij wordt bezorgd. En dat ik niet weer alles opnieuw mag gaan bestellen bij de verzender.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Bouzit, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht maar dat het te lang duurt voordat deze wordt bezorgd. Ik zou graag voor u mee willen kijken naar de zending. Zou u de track en trace code van de zending willen sturen dan kijk ik met u mee. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Bouzit, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Bouzit,