Klacht: Pakketbezorging

op 19 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben zakelijk een pakket verzonden op 8 september om 9.28.
Nu op 14 september is het nog steeds niet bezorgd. Klant is behoorlijk boos en kan zijn klus niet afmaken.
Volgens de klantenservice heeft postnl 5 dagen om het pakket te bezorgen en dan mag je pas klagen.

Onvoorstelbaar!!

Gewenste Oplossing:

Het pakket moet gewoon de volgende dag bezorgd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2016 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Steenkist,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding is mij duidelijk geworden dat een door u verzonden pakket niet is afgeleverd bij de geadresseerde. U heeft hierover reeds contact heeft gehad met onze telefonische klantenservice.

Uw melding via de telefonische klantenservice is correct geregistreerd en verwerkt. Het onderzoek is nog gaande, u wordt zo spoedig mogelijk gecontact over de uitkomst van deze zaak.

Ik beschouw daarom uw dubbele melding via dit medium als afgehandeld en ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Aderako