Klacht: Pakketbezorger weigert te bezorgen en stuurt alle pakketjes retour afzender

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het laatste pakketje dat bezorgd werd zei de pakketbezorger van PostNL dat mijn adres onjuist is. Mijn bedrijf zit in een bedrijfsverzamelgebouw met 1 huisnummer. Binnen het gebouw kan de bezorger op een lijst vinden waar welke bedrijf zit. Dit ging tot nu toe altijd prima, totdat deze pakketbezorger bedacht dat hij het adres onjuist vindt. Toen hij mij dit vertelde en ik zei dat het gewoon juist is, zei hij me dat ik dan maar moest afwachten of mijn pakketjes nog aan zouden komen in de toekomst. En hij houdt woord, want er zijn al twee pakketjes retour afzender gegaan, nog voordat volgens de trackingcode een bezorgpoging zou worden gedaan. Twee klachten bij PostNL later, ligt mijn tweede pakketje nu bij de afzender, welke nu dus het probleem van PostNL (de weiger-bezorger) moet oplossen door het nogmaals te sturen. PostNL \\\”neemt het heel serieus\\\” maar er gebeurt niets en klachten worden volgens zeggen \\\”niet teruggekoppeld\\\”.

Update: ik heb de postbezorger zojuist hier op aan gesproken. Hij was namelijk weer ter plaatse. Toen werd ik zelfs door hem bedreigd: als ik zo doorging zou ik nog een heel ander soort ruzie met hem krijgen. Ik heb direct PostNL gebeld, maar het enige wat ik kan doen is een klacht indienen. Een leidinggevende spreken was niet mogelijk. Ik vind dit echt een schande en sta nog steeds met lege handen.

Gewenste Oplossing:

PostNL zou deze bezorger moeten aanspreken\\\\ontslaan wegens werkweigering en vooral moeten zorgen dat alle pakketjes in de toekomst gewoon aankomen. Het pakketjes dat nu bij de afzender ligt, zou door hun gratis opgehaald moeten worden en met spoed op mijn adres moeten worden bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Krijger,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging op uw adres zo moeizaam verloopt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u hierover reeds via een ander kanaal contact met ons hierover heeft opgenomen. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat dit met de bezorger zal worden besproken. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Pakketten die al retour zijn bezorgd bij de afzender(s) kan ik spijtig genoeg niet meer terughalen. Om deze opnieuw te laten verzenden raad ik u aan contact op te nemen met de betreffende afzender(s). Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door albert@gasveerwinkel.nl