Klacht: Pakketbezorger neem geen tijd om te wachten

op 08 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Stond vanaf 08:00 te wachten om een pakket die ik de dag ervoor had besteld.
Pakketbezorger komt rond 16:50 bij mij aanbellen.
Ik naar beneden gegaan en bezorger reed nagenoeg voor mijn neus weg.
Berichtgeving heb ik in de brievenbus gehaald maar verder had de pakketbezorger geen tijd om de berichtgeving in te vullen.
Gunnen de pakketbezorgers van DHL niet even de tijd todat de klant naar beneden komt ?

Gewenste Oplossing:

Klantenservices gebeld maar daar schoot ik ook niet op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 mei 2017 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie enkel een pakket die afgelopen vrijdag bezorgd zou zijn? Het is natuurlijk erg vervelend als een bezorger niet even de tijd neemt om te wachten zodat u het pakket in ontvangst kunt nemen. We gaan hier intern die melding wel doorzetten.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Bionda Blok