Klacht: Pakketbezorger laat geen bericht achter

op 01 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al sinds een jaar ben ik bezig om bij u Post nl te laten weten dat er een medewerker/ster bij u in dienst is die het vertikt om bij mij een niet thuis getroffen kaartje achter te laten. Al meerdere malen heb ik hierover geklaagd. Nu krijg ik bericht uit China dat er een pakket is teruggestuurd zonder opgave v van reden. Ik wacht al met smart op dat pakket. De Primera winkel aan de apollolaan no: 9a doet al net zo hard mee met de bezorger. Ik heb deze mensen nog nooit een stro breed in de weggelegd. Ik kom er niet graag, het is er een rookhol en komt stinkend naar rook uit de winkel. Ik hoop nu maar eens dat postnl er wat aan gaat doen. Het kan zo niet langer.

Gewenste Oplossing:

Is wanneer ik normaal miojn p[akket post krijg bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer Camerik, Wat vervelend om te horen dat er meerdere malen geen niet thuis briefje is achtergelaten. U heeft hier meerdere malen over geklaagd, maar er zit geen verbetering in. Er is nu zelfs een zending retour gezonden mede hierdoor. Daarnaast bent u erg ontevreden over de afhaal locatie bij u in de buurt. Namens PostNL wil ik graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Graag informeer ik u hierover. Volgens mijn gegevens heeft u inmiddels contact met ons gehad over de afhaal locatie. Hiervan is inmiddels een melding doorgezet zodat dit met de locatie besproken kan worden. Kunt u aangeven bij welke zending (3S code) u geen briefje heeft ontvangen? Dan zet ik het nogmaals door naar de leidinggevende zodat we eventueel herhaling kunnen voorkomen. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer Camerik, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht camer016

11 maanden geleden - Klachten zijn opgelost/ wordt door postnl aan gewerkt. Met vriendelijke groet, Peter Camerik

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 december 2017 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Camerik,

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te vernemen dat uw klachten zijn opgelost en/of dat er aan wordt gewerkt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door camer016