Klacht: Pakketbezorger is niet langs geweest, maar de tracktrace code werd gescand op bij u thuis geweest

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tracktrace code gekregen bezorging 11.30-13.30 maar later bericht, dat er wat vertraging was en t pakket zsm geleverd zou worden. Om 16.00 het bericht dat de bezorger was langsgeweest en mij niet thuis had getroffen!! Ook geen kaartje in de bus dus gelogen!! Ik ben de hele dag thuis geweest met bel AAN
26-8 2016

Excuses van de betreffende bezorger die mijn dag verpest heeft. Nb vrije dag opgenomen omdat t pakket heel belangrijk was voor mij. Ook het bedrijf waar ik besteld heb is niet blij. Deze garandeerd de volgende dag aflevering, waarvoor betaald wordt maar door post nl niet wordt waargemaakt

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Velthuijsen, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet heeft aangebeld. Ik kan me goed voorstellen dat dit ontzettend vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak! Ik wil graag een klacht voor u registreren zodat dit met de bezorger wordt besproken. Kunt u mij vertellen of uw bel naar behoren werkt? Wilt u mij ook de 3S code van het betreffende pakket sturen? Ik zie uit naar uw antwoord. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 05 september 2016 om 15:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Velthuijsen,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Annevelt