Klacht: Pakketbezorger dropt pakket direct op ophaalcentrum

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In tegenstelling tot wat Post NL belooft, dropt deze Tilburgse pakketbezorger al na een keer niet thuis het pakket op een ophaalcentrum op 30 minuten rijden. Hij hoort een briefje in de bus te doen voor een tweede poging te doen! Dat is nu al de tweede keer in drie weken tijd!

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze meneer zijn werk doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw zending na één bezorgpoging naar een PostNL-locatie is gebracht. Zending 3SEBEL3608983 is een aangetekend pakket uit het buitenland. Op basis van afspraken die wij met de afzender hebben gemaakt, wordt deze maar éénmaal op het bezorgadres aangeboden.
De bezorger heeft dus correct gehandeld.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Neusje24