Klacht: Pakketbezorger bezorgen pakket niet of op ongewenste manier

op 01 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is al een aantal keren voorgekomen dat ik een pakket verwacht en hier thuis op zit te wachten, waarna ik na het verversen van de track&trace pagina moet zien dat de bezorger langs is geweest en er niemand thuis was. Mijn vermoeden is heel erg dat er wordt doorgegeven dat er niemand thuis was, terwijl er niet eens is aangebeld.
Één keer is het zelfs voorgekomen dat een pakket voor de deur is neergelegd en gelukkig niet door anderen meegenomen.

Ik ben tevreden wanneer mijn pakketten op acceptabele wijze worden aangeboden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 mei 2017 om 16:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Zhan,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik heb net gereageerd op de andere melding die u had doorgegeven. Gaat dit om dezelfde pakketten waar u onvolledige briefjes van ontvangt?

Het kost een bezorger namelijk meer tijd om een bericht achter te laten en het pakket weer mee te nemen dat om het af te leveren. Kunt u ook aangeven of uw bel naar behoren functioneert? Als dit het geval is dan wil ik dit graag melden. Zou u mij hiervoor de barcode van een van de pakketten waarbij dit is voorgevallen willen sturen? U kunt dit doorgeven via de andere melding die ik nog heb open laten staan.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Alle klachten die gemeld zijn door YKZ