Klacht: Pakket zwaar beschadigd

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Theuns, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket dat beschadigd is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Mijn oprechte excuses voor het feit dat uw zending beschadigd is afgeleverd. Ik kan mij voorstellen dat u de schade graag vergoed ziet. Omdat PostNL niet aansprakelijk is voor gevolgschade, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De afzender heeft aan ons kosten betaald voor verzending, wat maakt dat deze afzender in feite onze klant is. Dit is de reden waarom ik u naar deze partij verwijs voor een passende oplossing. U klacht over de beschadiging kan ik wel melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger. Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Graag ontvang ik alsnog de volgende informatie: - de TrackTrace-code van de zending. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 13:31 geantwoord

Geachte heer Theuns,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Vt77