Klacht: Pakket zou zijn bezorgd maar niets ontvangen

op 13 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou via POST NL een internationaal verstuurd pakket hebben ontvangen alleen er is dus niets bezorgd. Bezorging zou hebben plaatsgevonden om 21:19 uur op 5 juni 2018. Ik heb bij mijn buren nagevraagd maar ook daar is niets bezorgd.

Met POST NL is echter voor een normaal mens geen contact mogelijk.

Ik wil horen waar het pakket is afgeleverd of als ik het pakket alsnog ontvang of wanneer POST NL mij volledig compenseert. Volgens de leverancier is het pakket aangekomen en moet ik het met POSTNL regelen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juni 2018 om 11:20 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Cornelisse,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket niet bij u is afgeleverd en bij navraag ook niet bij de buren blijkt te zijn. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Het gaat hierbij om onverzekerd pakket waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Een onderzoek is in deze situatie helaas niet mogelijk. Uw klacht heb ik gemeld bij de bezorgafdeling zodat dit besproken zal worden met de betrokken medewerker. Indien u het pakket op dit moment nog niet in uw bezit heeft raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De verzender kan via zijn of haar eigen postorganisatie mogelijk een onderzoek laten opstarten en wellicht in aanmerking komen voor compensatie. Omdat u klant bent van de afzender en met de verzender een overeenkomst heeft over uw aankoop kan ik in de vorm van een vergoeding helaas niets voor u betekenen. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door R CORN