Klacht: Pakket zou vandaag worden afgeleverd, bezorger heeft mij zogenaamd gemist

Debbie31 op 23 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zouden er 3 pakketen van DHL worden afgeleverd. 2 pakketten ontvangen en de bezorger gevraagd waar het 3e pakket was. Dit wist hij niet, hij had er maar 2 bij zich. Volgens de track trace was het pakket nog onderweg. Ineens om 17.45u zie ik tot mijn grote verbazing via de track trace dat het pakket terug gaat naar het sorteercentrum en vervolgens terug naar de verzender omdat de bezorger mij gemist heeft. Hoe kan dit???? Ik vraag waar is mijn 3e pakket, bezorger zegt geen idee en ineens heeft hij mij gemist en gaat mijn pakket direct terug naar de verzender.

Direct de klantenservice van DHL parcel gebeld. Telefoniste gaf aan helemaal niks voor mij te kunnen doen. Waarvoor dan nog een klantenservice??? Ik moet maar contact opnemen met de verzender. Kastje muur verhaal dus.

Als mijn pakket z.s.m. geleverd wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat u uw pakket niet hebt ontvangen, ik wil graag even met u meekijken. Kunt u het zendingsnummer van het pakket dat is teruggestuurd even doorgeven? Met vriendelijke groet, Christiaan Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Debbie31

2 jaren geleden - 3SANSR1130670

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 oktober 2020 om 12:28 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw reactie. Ontzetten vreemd dat het zo is gelopen inderdaad. Wat de exacte reden is geweest kan ik helaas niet achterhalen. Ik kan ook niet tegenhouden dat het pakket al onderweg retour is. Ik adviseer u dit dan ook te melden bij de verzender. Deze kan dan als opdrachtgever zijnde een onderzoek bij ons op laten starten naar hoe het mis heeft kunnen gaan op deze manier.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Debbie31

Heeft op 23 oktober 2020 om 16:40 geantwoord

De klacht is zeker niet opgelost aangezien mijn pakket sinds gisterochtend 7.22 uur op de cityhub ligt en ik niet ben geïnformeerd wanneer ik het pakket kan verwachten. Dus graag een oplossing DHL. Dit is wel erg makkelijk en zeker geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie31