Klacht: Pakket zou geleverd, wat niet is gebeurd.

op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwacht deze week een pakket uit Amerika.
Het trackingnummer is LF121378042US.
Om 12.29u kreeg ik eerst deze melding binnen:
Addressee Not Available – Addressee Advised To Pick Up The Item
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS.
Vandaag kreeg ik een bericht van USPS dat een pakket geleverd is op mijn adres. Het was geleverd om 12.30u. Op dit tijdstip was ik thuis, maar geen pakket gezien of ontvangen, ook geen briefje!
Het adres klopt wel.
Bij PostNL kan ik nergens een e-mailadres vinden. Alleen twitteren, wat ik nooit doe, en bellen, wat ik al helemaal niet kan omdat ik zwaarslechthorend ben!!!!

Als ik weet wat ik kan doen en waar ik het pakket kan ophalen!! In Amsterdam, dan zouden ze het nogmaals op moeten sturen als ze het pakket nog hebben.
En laat PostNL een e-mailadres maken voor mensen met gehoorproblemen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 december 2017 om 16:30 geantwoord

Beste mevrouw Van Zuijlen-Frijns,

Spijtig dat u het pakket niet ontvangen heeft. Volgens mijn gegevens lag dit pakket sinds 7 december bij een afhaallocatie op u te wachten. Ik vermoed dat dit pakket retour afzender is gegaan. Ik wil dan ook als advies geven om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Mijn excuses dat de aflevering niet spoediger verlopen is.

Daarnaast kan u via postnl.nl/contact onze verschillende contactmogelijkheden inzien. Zo zijn wij niet alleen via Twitter, maar ook via Facebook en onze chatfunctie bereikbaar.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadine1309