Klacht: Pakket zou bij buren geleverd zijn, maar dat is dus niet het geval.

op 14 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Had een bestelling bij IBood gedaan die zou 7 juni geleverd zijn bij de buren op nummer 9 volgens het niet thuis kaartje van DHL. Ben er 2 keer langsgeweest en heb gesproken met de buurman en buurvrouw en die zeggen niks ontvangen te hebben.
DHL TRK 3SDOCD691480101
Heb al gebeld met DHL en die wezen erop wat ik al wist dat alleen de shipper onderzoek kan starten. Nou schiet het voor mij niet echt op bijna 1 week na levering nog geen meter opgeschoten of een reactie van o sorry dat er iets mis gegaan is.
Nou mag ik ook wel zeggen dat de klantenservice van iBood ook wel ruk is want daar duurt het altijd echt dagen voordat je een antwoord krijgt. Dus probeer het maar even op deze manier.

Als die bezorger die het geleverd zou moeten hebben me zou kunnen vertellen waar het pakket geleverd is! Komen we al een heel eind. Anders zo snel mogelijk natuurlijk me geld terug. Dan zouden jullie alleen de kosten van het pakket moeten restitueren naar iBood.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 juni 2018 om 12:07 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending geleverd bij uw buren op nummer 9. U geeft aan dat zij het niet hebben ontvangen. U zou het bij uw buren aan de andere kant kunnen proberen. Wellicht dat de bezorger zich in de nummering heeft vergist. Indien zij het ook niet hebben ontvangen dient er een onderzoek gestart te worden. Hiervoor dient de afzender van uw pakket contact met ons op te nemen. Hopelijk verneemt u snel van hen.

Miranda
DHL Parcel