Klacht: pakket zou bezorgd zijn????

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik volg al een aantal dagen de bezorg status van een pakket wat ik besteld heb uit amerika. trackingnr:LZ166766206US. Vandaag zegt de status dat het bezorgd zou zijn. ik zou niet weten waar ze het dan bezorgd hebben want ik heb het niet hier. ik was gewoon thuis op het opgegeven tijdstip en er is niemand aan mijn deur geweest. ook ligt er geen briefje in mijn brievenbus waar het dan eventueel bezorgd zou zijn. ik wil graag weten waar mijn pakket is.

Wanneer mijn pakket netjes bij mij thuis bezorgd is en ik het in mijn handen heb.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 februari 2018 om 14:31 geantwoord

Geachte mevrouw Murdoch,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u nog niet meer duidelijkheid over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de scans is uw pakket binnen Nederland verder gegaan met de code 3SEBEL5499781. Dit type pakket wordt eerst niet op uw adres aangeboden, maar gaat rechtstreeks naar de afhaallocatie. Het pakket is daar afgelopen zaterdag geleverd, via de track & trace informatie kunt u de adresgegevens van de betreffende afhaallocatie vinden. Mocht u het pakket gaan afhalen, dan raad ik u aan om uw legitimatie mee te nemen. Daarnaast is er sprake van aanvullende inklaringskosten, het gaat om een bedrag van €22,34.

Voor toekomstige zendingen afkomstig uit het buitenland raad ik u aan om de website www.internationalparceltracking.com in de gaten te blijven houden. Zodra het pakket bij ons bekend is zal er via die website meer informatie zichtbaar worden, zo ook de bijbehorende 3S-code. Op die manier kunt u het pakket dan ook binnen Nederland verder blijven volgen.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door vmlmurdoch