Klacht: Pakket zou bezorgd zijn, maar dat klopt niet

op 10 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 7 juni zou er een pakket bezorgd worden tussen 12 en 16 uur. Om 15 uur kijk ik of er inmiddels een update is over de bezorging. Daar staat dat het pakket rond 14 uur al bij mij zou zijn bezorgd. Dat klopt niet. Ik was gewoon thuis, er is niet aangebeld, ik heb niets ontvangen en er ligt geen briefje in de bus waar het pakket wel is afgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket netjes bij mij thuis wordt bezorgd of als ik te horen krijg waar ik het pakket evt kan afhalen, en als de bezorger aangesproken wordt op zijn onjuiste handelwijze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juni 2021 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb de zending er even bijgepakt en volgens het systeem is het pakket bezorgd op het opgegeven adres. Het kan zijn dat uw pakket is bezorgd bij een van uw directe buren en dat de bezorger vergeten is om een kaartje bij u achter te laten. Heeft u daar al navraag gedaan? Mocht het pakket niet bij de buren liggen, dan kunt u het beste contact opnemen met de verzender. De verzender kan namelijk voor u een onderzoek bij ons opstarten om meer duidelijkheid te krijgen over deze situatie. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ashna
DHL E-care Customer Service

Heeft op 10 juni 2021 om 18:17 geantwoord

Het pakket ligt niet bij 1 van de buren, want dat heb ik nagevraagd. Ik heb de afzender al bericht en die gaan een onderzoek opstarten en ze sturen me het product nu opnieuw. Maar ik vind het allemaal wel omslachtig. Het kan best zijn dat mijn pakket gedropt is bij een servicepunt. Dan ligt dat op loopafstand op mij te wachten en zou ik het nu kunnen ophalen. Maar nee, ik moet nu wachten tot er een nieuw pakket komt (uit het buitenland) of bij een minder vriendelijke afzender had ik moeten wachten tot zij het onderzoek hadden opgestart. Dit kan echt sneller geregeld worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Lizzy23