Klacht: Pakket ZOU bezorgd zijn

op 13 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 02 sept zijn wij voor een korte vakantie naar Frankrijk vertrokken en op 07 sept weer thuisgekomen
Volgens Track Trace zou op 04 sept om 18:31 een pakket van Zalando en een pakketje uit China zijn bezorgd. Een kaartje lag helaas niet in de brievenbus, zodat de enige optie is: alle bewoners van ons appartementencomplex af te gaan met de vraag of de pakketten misschien bij hun zijn bezorgd. Tot op heden zonder resultaat.

1. Als ik mijn pakketten in huis heb.
2. Als PostNL het wat simpeler zou maken om contact met de klantenservice(?) te krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Constant, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor. Volgens mijn informatie is het pakket op 4 september bij u afgeleverd. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren. Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender blijft, ook al komt deze uit het buitenland, verantwoordelijk voor uw zending. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Aswilcon

3 maanden geleden - Goedendag, Na het aflopen van 12 medebewoners van ons appartementencomplex was de dertiende raak. De pakketten waren daar afgegeven. Een kaartje in de brievenbus was echter wel zo gemakkelijk geweest!!!!!! OK, ÉÉN probleem is daarmee, zij het niet elegant, opgelost! Blijft echter nog steeds open staan: De welhaast onmogelijkheid om contact op te nemen met de klantenservice. Chatten??? Na ruim een half uur wachten heb ik dat maar opgegeven. Twitter of Facebook??? Ik heb geen Twitter of Facebook account en ben ook niet van plan die te nemen. Schrijven of bellen?? Als dat via een antwoordnummer of een 008 telefoonnummer zou kunnen, oké. Maar ik ga voor JULLIE fouten geen extra kosten maken!!!! Waarom niet een simpel formulier, waarop de klacht per email kan worden genoteerd?

Heeft op 13 september 2018 om 12:13 geantwoord

Geachte mevrouw Constant,

Wat fijn dat u uw pakket wel heeft ontvangen. Het was inderdaad makkelijker geweest als u gewoon een kennisgeving had in de bus had gekregen.
Daar zijn ze immers voor. Hier heb ik namens u een klacht over geregistreerd en doorgestuurd naar de leidingevende. Die zal dit verder oppakken om herhaling te voorkomen. Hier komt geen terugkoppeling op maar ik ga ervan uit dat u in het vervolg netjes een kennisgeving zal ontvangen.

Ook als u geen gebruik maakt van sociale media kunt u rechtstreeks bij PostNL een klacht laten registreren via het online klachten formulier: https:www.postnl.nlklantenserviceprobleem-klachtklacht-indienenonline.

PostNL Klantenservice

Heeft op 13 september 2018 om 17:32 geantwoord

OK, het pakket is uiteindelijk in mijn bezit gekomen, maar mijn andere klacht is nog niet opgelost.
Het enige wat ik krijg als ik probeer te gaan naar: https:www.postnl.nlklantenserviceprobleem-klachtklacht-indienenonline is:
Deze site is niet bereikbaar
Het IP-adres van de server van www.postnl.nlklantenserviceprobleem-klachtklacht-indienenonline kan niet worden gevonden.
Dat schiet dus niet erg op

Alle klachten die gemeld zijn door Aswilcon