Klacht: Pakket zou bezorgd worden nu ineens onvindbaar

op 23 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 pakketten besteld in china (ja daar zit levertijd op) alle 2 de pakketten zijn tegelijk vertrokken deze zijn ook tegelijk in nederland aangekomen. Van alle 2 de pakketjes heb ik op dezelfde dag een formulier toegestuurd gekregen omtrent de inklaring en de gegevens daarvan. Deze zijn tegelijk beantwoord en tegelijk opgestuurd. De pakketten zouden volgens de klantenservice tegelijk verstuurd worden en aankomen op 10-08-17. Nu is er op die datum 1 pakket afgeleverd. Dus daarna de klantenservice weer gebeld en die deelde mij mee dat deze op 11-8-17 afgeleverd zou worden dus ik nog een dag vrij genomen a €350 per dag stil zitten das al 700. De hele dag in huis zitten wachten maar geen post nl dus ik begin van de avond de klantenservice weer gebeld en daarvan kreeg ik te horen nee meneer mijn collega heeft u foutive informatie gegeven en ik kan u ook niet vertellen waar het pakket is. De dame aan de lijn zou een onderzoek opgaan starten en ik zou voor 16-8-17 uitsluitsel hebben waar het pakket is. Vandaag weer gebeld met postnl klantenservice waarom ik nog niks gehoord had. Ja nee meneer u bent foutief ingelicht u krijgt op 28-8-17 uitsluitsel wat er met uw pakket gaande is.

Laat ik het netjes omschrijven #postnl-you-had-one-job

In een woord ronduit belachelijk

Gr jan

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket gevonden is en dat ik voor de geleden schade een vergoeding krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 augustus 2017 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Middelkoop,

Uit uw bericht begrijp ik dat u verkeerd bent geïnformeerd over de status van uw pakket. Het spijt me om dit te horen en wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Graag geef ik u informatie over de stand van zaken.

Gezien uw pakket verzekerd is, was het voor ons mogelijk om een onderzoek te starten om na te gaan waar uw pakket is gebleven. Dit onderzoek is op 14 augustus door mijn collega gestart en uiterlijk vrijdag 25 augustus ontvangt u hier een reactie op.

De onderzoeksafdeling voert dit onderzoek uit en daarom kan ik inhoudelijk niet verder op uw vraag ingaan waar het pakket is gebleven. Mocht het pakket niet gevonden worden, dan kunt u contact opnemen met de afzender. De afzender heeft gekozen voor een verzekerde zending en kan in dat geval aankloppen bij de lokale postorganisatie voor een schadevergoeding.

Ik wil u vragen om het onderzoek af te wachten. Mijn collega van de onderzoeksafdeling zal u op de hoogte houden. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Www.cjm-support.nl