Klacht: pakket zonder toestemming terug gestuurd

op 26 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij zaten al een paar wkn te wachtten op een pakketje uit china.
Een week voor onze vakantie was er een brief van post nl pakket dienst dat er een pakketje uit het buitenland was en of we even wilden omschrijven wat er inzat omdat ze het niet vertrouwden.
Hierdoor werd het pakket bezorgd in onze eerste vakantieweek.
Onze buurvrouw wilde het wel ophalen maar er moest voor getekend worden.

Volgens het briefje van de pakketbezorger zou het de eerstkomende 3 wkn op het depot blijven liggen.
Niks aan de hand dus, tot ik vanmiddag naar het depot ging en er geen pakketje meer lag!
Meteen met de klantenservice gebeld.
Sorry meneer , het zijn geen 3 wkn meer maar 2wkn. Waarom staat dat er niet bij?? En dat in de vakantieperiode! Hebben ze het ook nog ongevraagd teruggestuurd naar de afzender! Niet blij dus!! Helemaal niet blij!

Dat het zonder gedoe en rompslomp weer bij ons bezorgd wordt!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 augustus 2016 om 12:19 geantwoord

Geachte heer Van der Veer,

Ik begrijp dat u erg ontevreden bent over het feit dat er voor uw zending een afhaalbericht werd achtergelaten met daarop een afhaaltermijn van 3 weken in plaats van 2 weken. Dit is natuurlijk erg spijtig en wil u uiteraard mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Graag informeer ik u hierover.

Ik kan er niet voor zorgen dat de zending onderschept wordt. De zending is inmiddels retour gestuurd. Mijn advies is om hierover contact op te nemen met de verzender. Ik heb wel een klacht ingediend voor de betreffende medewerker zodat we hopelijk herhaling kunnen voorkomen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door HJ67