Klacht: pakket zonder rede retour

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket moeten ontvangen wat verstuurd is via postnl was eerst 5 dagen kwijt daarna 1 malig aangeboden. ik heb toen aan gegeven dat het pakket bij een postnl afhaalpunt bezorgd zou worden. Dit is niet gebeurt. Ze hebben het pakket zonder opgave van rede gelijk terug naar afzender gestuurd. Na 3 maal bellen met postnl te horen gekregen dat ze het terug gestuurd hebben.

Gewenste Oplossing:

Als schadeloos gesteld wordt van de gemaakte kosten. dus 22,50 product, 3 maal telefoonkosten 10 euro en 2 keer voor niks naar het afhaalpunt gereden 10 euro. en een exuus voor dat ik van het kasje naar de muur gestuurd bent.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Dijk,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent, omdat uw pakket retour is gestuurd. Ook wilt u graag een vergoeding van de kosten die u heeft gemaakt. Ik reageer graag op uw bericht.

Uit de statusinformatie van uw pakket is niet op te maken waarom uw pakket retour is gestuurd. De daadwerkelijke reden zal op het pakket zelf aangegeven staan en ik raad u aan om contact op te nemen met Coolblue hierover. Mocht Coolblue het niet eens zijn met de reden, dan kunnen zij contact met ons opnemen voor een onderzoek.

Ik moet u teleurstellen, want het is niet mogelijk om een schadevergoeding te ontvangen voor de kosten die u heeft gemaakt. PostNL is volgens de algemene voorwaarden niet verantwoordelijk voor gevolgschade.

De afzender kan in de eerste plaats u een passende oplossing aanbieden voor het pakket zelf. Voor het bellen naar de klantenservice geldt een lokaal tarief, waardoor u alleen uw eigen abonnementskosten hoeft te betalen. Verder was het pakket niet bij de afhaallocatie geleverd, waardoor het niet nodig was om hier naartoe te gaan.

Wel wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik kan me voorstellen dat de gehele situatie erg verwarrend was. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bart198027