Klacht: Pakket zonder opgave van reden retour gezonden naar afzender in Indonesie

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket retour afzender zonder opgave van reden
Op 6 augustus heeft post n.l. Een pakket dat twee weken zoek geweest is retourgezonden naar Indonesie.
Pakket is daar aangekomen. Op het pakket stond GEEN reden van retourzending.
Heb dagelijks uitgebreid contact met de verzender van het pakket.
Pos Indonesia heeft een een onderzoek gestart naar de reden van retournering. Vanuit Jakarta is er een verzoek verzonden aan Post.nl om opheldering .
Post.nl. zegt niet te kunnen nakijken of ze dit verzoek hebben ontvangen .
Ik ben in het bezit van screenprint .
In contact met mij via twitter geven ze toe dat er een fout gemaakt is door reden van retour niet te vermelden.
Wordt zo ontzettend boos over het gedrag van post.nl.
Het enigste wat ze doen is excuses aanbieden en niet gemeende empathische opmerkingen plaatsen .

Ben tevreden als post.nl verantwoordelijkheid neemt en de fout die ze gemaakt heeft op korte termijn herstelt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 september 2018 om 12:09 geantwoord

Geachte mevrouw Admiraal,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te horen dat de reden van retour niet duidelijk vermeld is. Er hoort wel een sticker op het pakket te zitten waar deze reden op staat zodat de afzender dit ook weet en het eventueel voorkomen kan worden dat het weer mis gaat.

Het is goed dat de afzender hier al een onderzoek naar gestart heeft bij de verzendende organisatie. Dat is de juiste procedure. Dit moet vanuit de afzender omdat die opdrachtgever is en betaald heeft voor de zending. Dit onderzoek kan PostNL helaas niet inzien.

Ik wil u wel mijn oprechte excuses aanbieden dat dit zo is verlopen. Ik hoop dat de reden van retour duidelijk wordt door middel van het onderzoek en of deze reden terecht was.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 03 september 2018 om 19:36 geantwoord

Kan bovenstaand Bericht niet als een oplossing beschouwen , zie het meer als het zoveelste berichtje vol met excuses en empatische standard zinnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nettie4