Klacht: Pakket zonder kennisgeving retour sturen

KJanapon op 03 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket van AliExpress waarvan ze er 30 naar mijn huis adres weten te slepen, maar vervolgens met 3 hebben ze er moeite mee en zonder enige info word het terug gestuurd.

Als je hier nou iemand op zet om die fouten te verbeteren maak je een hoop mensen blij, want blijkbaar werken jullie systemen niet 100%

klacht indienen per tel

Dat het pakket verstuurd word naar mijn adres met berichtgeving dat het er is i.p.v. stil zwijgend na 2 weken terug sturen, beetje sneaky business...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u geen kennisgeving heeft ontvangen en dat uw pakket inmiddels retour is gegaan. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie: -Wat is de Track en Trace code van deze zending? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht KJanapon

1 jaar geleden - Beste, Bedankt voor uw reactie. Het gaat om tt code: LT460559504NL Met de melding: Delivering: verzending met lokaal transportbedrijf. 2021-2-12 Bezorging mislukt: 2021-2-26 6:29 Delivery failed: Zending kan niet worden bezorgd; Wordt geretourneerd naar afzender. 2021-2-26 6:29 En er is er 1 bij gekomen: RX525501205DE Met de melding: Delivering Ontvangen door koerier voor retourzending. Via Twitter vertellen ze me dat het pakket nog niet aangekomen was.... Is dan Postnl gehackt als aliexpress het wel weet?

Heeft op 03 maart 2021 om 17:32 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Volgens mijn informatie is het pakket met de code LT46.....04NL op maandag 15 februari in één van onze sorteercentra voor brievenbuspost gesorteerd. De vanuit PostNL beschikbare scaninformatie kunt u vinden op www.internationalparceltracking.com. Een pakket dat per brievenbuspost wordt bezorgd kan minder goed traceerbaar zijn. Er zijn geen retourmeldingen in ons systeem terug te vinden. Hoe het kan dat de tracking pagina die u gebruikt dit wel aangeeft kan ik niet verklaren. Ik moet uitgaan van de informatie die in onze eigen systemen zijn terug te vinden. Mocht het te lang duren totdat het pakket wordt bezorgd, dan kan alleen de afzender navraag laten doen via de postorganisatie in het land van herkomst.

Over het pakket met de code RX52.....05DE is in onze systemen geen informatie beschikbaar. Dat betekent dat het pakket niet in onze handen is geweest. Ik kan u dan ook geen informatie over dit pakket verstrekken. U kunt wel de afzender vragen navraag te doen bij de postorganisatie in het land van herkomst.

PostNL Klantenservice

KJanapon

Heeft op 03 maart 2021 om 17:57 geantwoord

Leuk dat het pakket in uw handen geweest is en minder traceerbaar is, maar u bent erg lang met het pakket onderweg.... mogelijk bij collegae thuis kijken....

Alle klachten die gemeld zijn door KJanapon