Klacht: Pakket zogezegd bezorgd !!!

op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 1/12/17 zou er een bezorger aan de eur zijn geweest met mijn pakket,wij waren niet thuis en zou dit pakket zogezegd bij huisnummer 19 afgegeven hebben, heden zijn we dat uiteindelijk gaan vragen, doch die mensenbeweren niets ontvangen te hebben, wat ik wel geloof.
Waar dit pakket gebleven is weet ik dus niet ik heb het niet gezien wel betaald.
Dit kaartje van pakket werd direct bij eerste aanbieding zogezegd ergens anders gedropt, zonde het een tweede maal aan te bieden, wat nochtans mogelijk is volgens het kaartje!! Het betreft het nummer KB53908601

Ik zal pas tevreden zijn als mijn pakket terecht is en wel zo vlug mogelijk, dit is een geschenk. Dit is uw verantwoordelijkheid.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 december 2017 om 11:19 geantwoord

Geachte heer Bertels,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw bij de buren bezorgd is, maar dat deze niks hebben ontvangen. Graag reageer op uw bericht.

Ten eerste mijn excuses voor het ongemak. Voor een dergelijk geval kunt het beste even contact opnemen met mijn collega's van PostNL België, via: facebook.com/PostNLBelgie. Zij helpen u graag verder.

Heeft op 28 december 2017 om 13:13 geantwoord

De bezorger dient Hey padje een tweede maal aan ons aan te bieden en ons de mogelijkheid geven een duidelijke afspraak te maken

Alle klachten die gemeld zijn door Bertels Guido