Klacht: Pakket zogenaamd geleverd

[email protected] op 17 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg een mail dat mijn pakket is geleverd om 18:11. Dit is niet waar, mijn pakket is nooit gekomen. Contact met dhl is moeizaam.

Ik wil weten wie de bezorger is en waarom hij aangeeft dat het is bezorgd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens zou het pakket op uw adres zijn afgeleverd. Ik kan mij voorstellen dat u zich erg zorgen maakt indien u niets heeft ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Heeft u voor alle zekerheid bij uw naaste buren gevraagd of zij het pakket voor u hebben aangenomen? Mogelijk heeft de bezorger het pakket immers aan één van uw buren afgegeven, maar is hij vergeten daar melding van te maken in ons systeem en een kaartje bij u achter te laten. Is het pakket niet bij één van uw naaste buren bezorgd? Dan vernemen wij dat graag en zullen wij hiervoor een onderzoek opstarten. Vanuit dit onderzoek zal dit bij de bezorger worden nagevraagd zodat er hopelijk spoedig meer bekend is. Alvast bedankt voor uw reactie. Hartelijke groet, Jip Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Hoi, pakket is nooit afgeleverd, ook niet bij de buren, want daar hebben we al naar gevraagd. Helaas heb ik de afgelopen paar dagen veel signalen ontvangen dat er bij DHL veel dieven als koerier werken, 1 1 2 dus ik weet wel waar mijn pakketje is gebleven. Ik zou graag willen weten wie de koerier was die mijn pakketje in zijn busje had.

DHL

Heeft op 17 december 2019 om 13:52 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende info. Aangezien u dit pakket nog niet binnen heeft kan hier het beste een onderzoek naar worden opgestart. Wat ik u daarvoor moet aanraden is om contact op te nemen met uw verzender. Die kan deze kwestie verder voor u oppakken met DHL door het onderzoek op te starten samen met DHL.

We gaan u niet kunnen voorzien van informatie over onze bezorgers. Mocht er door onze bezorger een fout zijn gemaakt, of inderdaad iets ontvreemd zijn, dan zal dat verder worden opgepakt als deel van het onderzoek.

Dion
DHL Parcel Webcare

[email protected]

Heeft op 17 december 2019 om 14:19 geantwoord

Contact met verzender is al gebeurd. Ook die geven aan dat er behoorlijk wat dieven rijden voor DHL. Zegt genoeg

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]