Klacht: Pakket zogenaamd bezorgd

op 11 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou afgelopen vrijdag tussen 11:00 en 15:00 en pakket ontvangen, maar wegens drukte zou die later op de avond of de volgende dag bezorgd worden.
Ik keek gisteren bij mijn track en tracé, en er stond dat het pakket was afgeleverd op mijn adres.
Ik heb geen pakket ontvangen en er is ook geen briefje achtergelaten!
Ik ben langs alle deuren in mijn straat en de zijstraat af geweest. Maar nergens is mijn pakket te bekennen.
Ik heb DHL opgebeld en ze zouden een onderzoek starten. Ze zouden mij gisteren of vandaag terug bellen. Om te laten weten waar mijn pakket is afgeleverd. Maar ik heb er een hard hoofd in en ben bang dat de bezorger zelf het pakket heeft gehouden, aan gezien het best een mooie pakket is en niet goedkoop is!
Ik vind dit een zeer slechte service.
Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets mee maak!

Gewenste Oplossing:

Dat ik alsnog mijn bestelling binnen krijg, en zo niet zal ik helaas stappen moeten ondernemen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juni 2018 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te vernemen dat u de zending niet heeft ontvangen. Ik zie dat naar aanleiding van uw contact met ons klantenservice er een onderzoek is gestart. Het onderzoeksteam is hiermee aan de slag gegaan. Zodra er meer bekend is wordt de uitslag direct gecommuniceerd. Dit kan maximaal 5 werkdagen duren.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 12 juni 2018 om 14:02 geantwoord

Er staat dat de klacht is opgelost? Het is pas opgelost wanneer ik mijn pakket heb ontvangen!!!
Wij hebben heel de dag thuis gezeten, en er is gewoon niemand aan de deur geweest!! Ik heb altijd netjes mijn pakketjes ontvangen. De bezorger moet zich kapot schamen, hoe kan hij zo iets flikken? Ik zou heel graag de bezorger willen spreken,waar hij zogenaamd mij pakket heeft afgeleverd. Er is al een onderzoek van start, maar het duurt me te lang. Ik wens hoe dan ook, deze maand mijn pakket te ontvangen, anders ga ik een rechtszaak aanspannen! Of de bezorger koopt maar een nieuw pakket voor mij. Ik werk ook hard voor mijn geld!

Alle klachten die gemeld zijn door Janey Kluitmans