Klacht: pakket zogenaamd bezorgd, niks ontvangen

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket staat in app/mail als bezorgd om 12.40 vandaag 040517, niks ontvangen, geen briefje in de brievenbus. Niks.
Inhoud vandaag nodig, klantenservice gebeld. Kan niet garanderen dat het er vandaag nog is. Vragen ze of het bij de buren is. Nee, want ik heb geen directe buren, wel aan een andere weg op 250m. afstand.

Gewenste Oplossing:

Dat ze gewoon twee keer op 1 dag proberen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Poortvliet,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om dit te vernemen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie helaas na 4 mei geen update meer in de status, maar meestal blijkt in de praktijk dat deze pakketten binnen een aantal dagen nog wel worden afgeleverd of boven water komen. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen me de afzender. Onderzoek is niet mogelijk bij deze zendingen een onderzoek in te stellen, omdat er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door An.P.