Klacht: pakket zogenaamd bezorgd, niks ontvangen

op 09 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket staat in app/mail als bezorgd om 12.40 vandaag 040517, niks ontvangen, geen briefje in de brievenbus. Niks.
Inhoud vandaag nodig, klantenservice gebeld. Kan niet garanderen dat het er vandaag nog is. Vragen ze of het bij de buren is. Nee, want ik heb geen directe buren, wel aan een andere weg op 250m. afstand.

Dat ze gewoon twee keer op 1 dag proberen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 mei 2017 om 15:57 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Poortvliet,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om dit te vernemen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie helaas na 4 mei geen update meer in de status, maar meestal blijkt in de praktijk dat deze pakketten binnen een aantal dagen nog wel worden afgeleverd of boven water komen. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen me de afzender. Onderzoek is niet mogelijk bij deze zendingen een onderzoek in te stellen, omdat er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst.

Alle klachten die gemeld zijn door An.P.