Klacht: Pakket zogenaamd bezorgd

Frank Konings op 13 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de ontvangen mail zouden de pakjes bezorgd zijn , maar er is helemaal geen koerier geweest. Pakketjes zoek?
Klantenservice verwijst naar de buren. Niks, alleen de verhalen dat vele dit meemaken.
Ze kunnen een onderzoek instellen. Verwijzen naar de leverancier, maar DHL Is hier de verantwoordelijke. Geen pakketjes voor de verjaardag. Weg geld, weg pakketjes.
Niemand lost het op. Geef gewoon ons geld terug op z’n minst.

Pakketjes op tijd. Gaat niet lukken.
Dan op z’n minst de betaalde bedragen retour en schadevergoeding .
Goederen bestemd voor aankleden 60 jarige verjaardag en afscheid van het ouderlijk huis. Emotioneel beladen . Dat heeft DHL op het geweten. Is geen tweede kans mogelijk .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u de pakketjes niet hebt ontvangen. Ik kijk dit graag voor u na. Hebt u daarom voor mij de zendingsnummers? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Frank Konings

1 jaar geleden - Hallo Sam, Betreft nog 3SHMB0004610823. Het andere pakket werd gisteren, zonder overleg in de tuin gedeponeerd. Was zendingsnummer: 3SMPK6872822101 Artikelen waren bestemd voor feestje, van gisteren . Te laat en niet meer bruikbaar voor dit doel. Vriendelijke groet Frank

DHL

Heeft op 13 september 2021 om 12:26 geantwoord

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw aanvullende gegevens. Begrijpelijk dat deze situatie extra vervelend is nu de zending niet optijd aangekomen zijn voor het feestje, waarvoor mijn excuses. Ik zie dat zending 3SHMB0004610823 reeds bij DHL gescand is, deze zal naar verwachting retour gezonden worden.

Een pakket in de tuin deponeren is absoluut niet de bedoeling. Goed dat u aan de bel trekt. Ik zie dat u een onderzoek heeft opgestart bij ons. Ik geef door dat uw zending terecht is maar onjuist geleverd is.

U mag er zeker vanuit gaan dat dit voortaan niet meer gebeurd. Mocht u desondanks tegen problemen aan lopen horen wij dit graag van u.

Kayley
DHL Parcel E-Care