Klacht: Pakket zoekgeraakt

Argg op 30 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd terug heb ik een pakket geretourneerd naar de bezorger. Ik heb ervoor 15 euro bezorgd kosten moeten betalen. Het pakket bevat 75 euro aan parfum.
2 weken nadat ik het pakketje heb geretourneerd heb ik contact opgenomen met de bedrijf waarvan ik besteld heb om erachter te komen of zij het pakket ontvangen hadden wat niet het geval was. Opnieuw controleerden ik de barcodes dat ik meekreeg van post nl maar code werd niet gevonden. Ik ben naar postkantoor gegaan en gevraagd hoe het zat maar zij konden mij niet helpen. Ik ben naar de bezorger van post nl gaan vragen of zij iets van af wisten en ook zij konden mij niet helpen.
Ik plaats dezen review omdat dit 1 jaar geleden gebeurde en tot vandaag niets meer van de pakket vernomen is.

Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

Betere service aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 december 2019 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u retour verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat uw pakket nooit bij de ontvangende partij aangekomen is. Het is logisch dat u daar niet blij mee bent. Tot mijn spijt zal ik u niet meer van dienst kunnen zijn met deze kwestie, omdat het een situatie van een jaar geleden betreft. De track en trace gegevens zijn een jaar inzichtelijk. Daarna kan er door ons geen onderzoek meer worden uitgevoerd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Argg