Klacht: Pakket zoekgeraakt.

op 26 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 20 augustus een brievenbuspakketje met barcodesticker van post.nl op de brievenbus gedaan. Pas later begreep ik dat ik het had moeten aanbieden bij een postagentschap. Maar goed, de geadresseerde, BH SUPPORT.NL, werd duidelijk vermeld op het pakketje, dan mag je toch verwachten dat het gewoon bezorgd wordt. Ik had de frankering tenslotte betaald. Het pakketje, ter waarde van 80 euro, is echter vedwenen, en ligt volgens een medewerker van post.nl ook niet bj de onbestelbare stukken. Dezelfde medewerker heeft mij overigens gezegd dat in dit geval het pakketje gewoon bezorgd had moeten worden.

Gewenste Oplossing:

Als mijn vermiste brievenbuspakketje alsnog bezorgd wordt bij de geadresseerde, BH SUPPORT. NL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2016 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koopmanschap,
Uit uw bericht begrijp ik dat u een brievenbuspakket verstuurd heeft, en deze in een oranje brievenbus heeft gedaan. Tot op heden is het nog net ontvangen. Uiteraard betreur ik dat dit gebeurd is, mijn excuses hiervoor. Doordat u het pakje niet heeft afgegeven op een postkantoor, heeft het geen scan gekregen. Hierdoor is het pakket niet te volgen met track and trace. Het heeft echter geen gevolgen voor de daadwerkelijke bezorging. Ik zie dat u al een onderzoek had gestart. Ik kan de uitkomst hiervan niet beïnvloeden. Ik zie dat het pakket niet gevonden is. Omdat het onverzekerd is verzonden, is er verder geen mogelijkheid tot schadevergoeding. U kunt het beste nogmaals navragen bij de geadresseerde. Ik ga ervan uit hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 26 september 2016 om 21:56 geantwoord

Er is helemaal niets opgelost, het pakketje is nog steeds niet terecht. Ik vind dit echt een aanfluiting!

Alle klachten die gemeld zijn door Olga Koopmanschap