Klacht: Pakket zoek van AliExpress

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij track & trace van AliExpress zou het pakket al bezorgd zijn. Neem contact op met AliExpress dat ik niks ontvangen heb. Toch maar proberen bij Post.nl en die traceerde het pakket en dat het bij Jumbo ligt. Dus bezorger heeft nooit een briefje achtergaten waar het wel is. Moest het zelf uitzoeken. Waren de hele dag thuis en waarschijnlijk is er geen bezorger langs geweest, maar meteen door naar Jumbo gebracht.

Gewenste Oplossing:

Briefje achter laten dat ze langs zijn geweest en waar je het kan op halen. Wat normaal wel gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Lenoir,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw pakket bij een PostNL-locatie is bezorgd, maar u bent hier niet van op de hoogte gebracht. Ik snap dat dit erg vervelend is, en ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Uw klacht is bij deze geregistreerd, dus wij zullen dit incident met de verantwoordelijke bezorger bespreken. Hier krijgt u geen bericht over, maar u kunt er van uitgaan dat de bezorging voortaan volgens de procedure verloopt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 20:50 geantwoord

Vandaag weer een pakketje van Jumbo op moeten halen terwijl mijn adres gewoon op het pakket staat. Er er een sticker overheen is geplakt met adres van Jumbo ...waarom? Het is nu 2 keer achter elkaar gebeurt. Geen telefoontje/mail of een ander soort bericht waar en wanneer ik mijn pakket kan ophalen vind ik nog het ergst. Was gewoon thuis.

Alle klachten die gemeld zijn door Het wil niet