Klacht: Pakket zoek niet te traceren

op 28 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 juli is er een pakket naar mij verzonden met een track en tracé nummer.

Tot op heden nog niks ontvangen en heeft het nummer nooit in het systeem gestaan om te kunnen achterhalen waar dit pakket is.

Al eerder van de verzender een pakket mogen ontvangen zonder problemen.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket wordt achterhaald en is afgeleverd op mijn adres

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Erg vervelend dat uw zending zoveel vertraging heeft opgelopen, mijn excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Volgens mijn gegevens was er een nieuw label nodig voor de zending, de zending is hiervan voorzien en onder dit nieuwe label gisteren bij u afgeleverd.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Angiedessens