Klacht: Pakket zoek, klacht indienen bij postnl niet mogelijk.

op 10 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwacht 2 paketjes uit china(RS862277878NL,RS862282189NL) maar heb ze nog steeds niet. Volgens de buitenlandse tracking site zijn ze op 31 mei!!!! verwerkt in Nederland, maar nog niet bezorgd. Postnl herkent de codes helemaal niet. Vandaag de klantenservice van postnl gebeld met de vraag of ze meer konden vertellen. Het antwoord was dat er nog geen Nederlandse barcode aan was gekoppeld, dus gewoon wachten. Ik vroeg om onderzoek om uit te zoeken waarom het zo land moet duren, antwoord was simpel, we kunnen niets onderzoeken als er geen Nederlandse barcode aan is gekoppeld. Ik wou telefoonisch een klacht indienen, dat was niet mogelijk en kon alleen via de contactformulier op de website. Kom ik net op de website is de contactformulier helemaal niet beschikbaar)). Het moet niet gekker gaan worden.

Gewenste Oplossing:

Postnl moet een duidelijke klachtformulier op website aanbieden en natuurlijk uitzoeken waar mijn pakket blijft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Avetisov,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te horen dat u deze pakketten, die vanuit China naar u zijn verzonden, nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wat hier de reden van is en dat u zich zorgen maakt.

Ik heb nogmaals geprobeerd om te kijken of ik deze codes al kan traceren of omzetten naar Nederlandse barcodes, maar dit is nog niet het geval. De pakketten nog niet in Nederland aangekomen of nog niet verwerkt.

Aangezien deze pakketten nu al zo lang onderweg zijn adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender(s). Het is internationaal zo afgesproken dat de afzender in het land van verzending via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek kan laten opstarten. Vanuit Nederland kan er in dit geval geen onderzoek worden opgestart zoals eerder is aangegeven door de klantenservice.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 11 juli 2017 om 07:46 geantwoord

Lees aub het antwoord. Welke van mijn klachten is opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur Avetisov