Klacht: Pakket zoek geraakt.

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket verstuurd via Post NL
Het betrof een buitenlandse zending; Denemarken.

Het pakket is zoekgeraakt, Heb hierover een klacht ingediend.
De verzending heeft plaatsgevonden in Mei 2017, heden augustus 2017 is de zaak nog steeds niet afgehandeld.

Post NL verzoekt bij herhaling om nieuwe informatie, de communicatie verloopt bijzonder moeizaam.

Post NL wil uiteindelijk wel een vergoeding betalen, echter -40% van de factuurnota.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding op basis van de feitelijke derving qua kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Alen,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer om te horen dat uw pakket nog niet is bezorgd. Ik begrijp dat het onderzoek naar dit pakket nog steeds lopende is.

Ik wil u daarom verzoeken om in contact te blijven met de medewerkers die het onderzoek naar uw pakket uitvoeren. Ik zie in de correspondentie dat zij volgende week contact met u zullen opnemen.

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat het onderzoek snel resultaat oplevert.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 13 augustus 2017 om 20:52 geantwoord

De klacht is geenszins opgelost, het aangegeven commentaar dat er beweging is aan het front is beperkt juist. Door intensief herhaaldelijke inspanning mijnerzijds is de door PostNL geopperde 'ruimte' ontstaan. Dit is dus NIET de verdienste van PostNL. Mooi weer spellen: ik vind me schandalig behandeld door PostNL, hoewel zij in gebreke blijven !

Alle klachten die gemeld zijn door PostNL-2017