Klacht: Pakket zoek en geen verzend briefje meer

op 14 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag heb op zaterdag 22 mei om 12:51 een paketje retour gestuurd bij postNL punt Primera Bergschenhoek nu zijn we een aantal weken verder en heeft de webshop het retour gestuurde pakketje nog niet ontvangen. Het postNL punt zecht dat ze mij niet kunnen helpen maar kan tog niet zo zijn dat het niet meer terug te vinden is

Gewenste Oplossing:

Als ik het digitale verzend bewijs terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 juni 2021 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. 

Het is niet mogelijk om via ons opnieuw een verzendbewijs te krijgen. Ik kan u in dit geval dan ook niet verder helpen. Hopelijk kunt u tot een passende oplossing komen met het betreffende bedrijf.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. 

Met vriendelijke groet, 
PostNL Klantenservice 

Alle klachten die gemeld zijn door Roelderuiter