Klacht: pakket zoek door sorteer fout

op 19 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11-08-2016 is het pakket afgeven en is wegens sorteer fout niks meer gebeurt.
het is nu 18-08-2016.het pakket moest naar een service punt bij mij in de buurt

Gewenste Oplossing:

als ik het pakket heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 augustus 2016 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hug,

Goed dat u hierover een klacht indient bij ons, want deze zending zending doet er inderdaad wel heel erg lang over om bij u aan te komen. De afzender heeft hiervoor inmiddels een onderzoek opgestart en die zal op de hoogte gesteld worden zodra uw pakket weer boven water is.

Met vriendelijke groet,

Tom DHL
Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door hug