Klacht: pakket zoek bij sorteercentrum

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Het spijt me dat ik zo laat op uw bericht reageer, we hebben helaas een achterstand. Internationale zendingen zijn te volgen op www.dhl.de, daarop is zichtbaar dat de zending op 13 juli bij de ontvanger afgeleverd is, mijn excuses dat ik u hier niet tijdig over heb kunnen informeren.

Met vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door mvz70