Klacht: Pakket zoek bij post nl sorteercentrum

op 28 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht nu al bijna een maand op dit pakketje en heb hem nog steeds niet! Onderzoek is in gang gezet! dit door mede toedoen van afzender! Het gaat om barcode: 3SOPKA8197367

Het pakketje heeft waarde van 200 euro!
Wanneer hoor ik iets!?
Mvrg, Erna Vd Wal

Als ik dit pakketje mag ontvangen!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 mei 2020 om 09:35 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u wilt weten wanneer het pakket bezorgd zal worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Tot mijn spijt zie ik dat het pakket nog geen updates heeft gekregen. De afzender heeft inderdaad reeds een onderzoek gestart om uit te zoeken wat er met de zending aan de hand is. Omdat de afzender opdrachtgever is voor verzending zullen we de afzender op de hoogte houden over de stand van zaken in het onderzoek en de uitslag meedelen zodra het onderzoek afgerond is. Ik raad u daarom aan contact te houden met de afzender voor meer informatie en een oplossing. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ernavanderwal