Klacht: Pakket zoek

op 27 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zoekgeraakt, klachtclaim ingediend. Inmiddels 13 dagen (na claim) 3x gebeld te hebben
Hebben we nog steeds geen antwoorduitsluitsel.

Gewenste Oplossing:

Als ze het bedrag terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 juni 2019 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Huisman,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. De afdeling Claim heeft het momenteel erg druk. Uw claimverzoek is in goede orde ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. Wanneer er meer bekend is, zullen mijn collega's van de afdeling Claims u daar direct per e-mail van op de hoogte stellen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om daar nog even op af te wachten.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Heeft op 27 juni 2019 om 15:04 geantwoord

Ja, dat wist ik al! Al 13 dagen geleden. Ik wil gewoon het geld per direct terug! Ik heb hem verzekerd (niet voor niets)en mijn klant, doe het pakket niet ontvangen heeft is boos op mij...
Dus als jullie het vandaag overmaken ben ik tevreden. Alles is toch duidelijk? Jullie zijn het pakket kwijtgeraakt-bewezen, verzekering-bewezen, en overmaken maar uitstellen-bewezen!! Dus in behandeling nemen is geen oplossing, dat kunnen jullie nog weken zeggen...

Alle klachten die gemeld zijn door LindaHuisman