Klacht: pakket zoek?

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt heeft u zending een missortering gehad. Hierdoor dient uw zending opnieuw door het sorteerproces te gaan. Dit kan ongeveer 1 a 2 werkdagen duren. Echter door de kerstdagen is uw zending op dit moment nog niet opnieuw gesorteerd. Graag wil ik u adviseren de track en trace in de gaten te houden. Hier kan u zien wanneer uw zending alsnog in levering gaat.

Excuses dat u hierdoor langer op uw zending moet wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 29 december 2017 om 16:45 geantwoord

Mn bestelling blijft \" gescand\" staan. Nu 1.1/5 week verder. Ik heb de indruk dat mn pakket \"verdwenen \" is.
Ik ga mn geld terug trekken en melden bij vakantie veiling.

Alle klachten die gemeld zijn door wulsje