Klacht: Pakket zoek

op 14 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag,

Ik heb onlangs shampoo besteld en deze zou volgens de tracking van postnl afgelopen dinsdag worden geleverd. Toen ik dinsdag 28 november op mijn tracking keek stond er: bezorger is onderweg; aflevermoment maandag 27 november, wat dus onmogelijk is.

Vervolgens diezelfde dag postnl gebeld en geklaagd, die gaven aan: maakt u zich niet druk, uw pakketje komt vandaag nog aan. Ik heb de hele dinsdag gewacht en er is niemand geweest!! Toen ik woensdag 29 november opnieuw mijn tracking keek stond er: u was niet thuis (onzin!!), uw pakketje ligt bij tabakszaak geuzen. 

Vandaag langs de tabakszaak geweest en zij hebben mijn pakket ook niet en verwijzen terug naar PostNL. Vervolgens pissig postnl weer gebeld en die geven aan dat ik een onderzoek moet starten via de afzender.

PostNL heeft geen emailadres en verplichten je eigenlijk om steeds te bellen. Ze hebben geen idee waar mn pakket is en de trackingcode werkt voor geen meter

Gewenste Oplossing:

Onmiddelijke levering en restitutie van mijn verzendkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Holman,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakketje verwacht, maar dat deze niet bij u is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is.

Helaas kan ik dit pakketje niet voor u opsporen. De afzender kan, volgens internationale voorwaarden, een melding of onderzoek bij ons instellen. Hiermee kunnen we uitzoeken waar dit pakket gebleven is.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Njcy