Klacht: Pakket zoek

op 29 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 september 2017 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Toar,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Klantenservice Webcare

Heeft op 29 september 2017 om 15:25 geantwoord

Dat is al gedaan
Ik wil weten waar mijn pakket is
Jullie verantwoording

Alle klachten die gemeld zijn door Nellytoar