Klacht: pakket zoek

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Krijg al een week lang bericht dat pakket onderweg is, blijf dus telkens thuis, maar er komt niks. Nu gebeld, pakket niet aanwezig zegt PostNL. Dus afzender van pakket gebeld, die mij meldt dat het pakket allang verstuurd is, tevens heb ik een pakketcode van PostNL gekregen, voor informatie over bezorging ( die overigens geen cent waard is, omdat het telkens een dag wordt opgeschoven. Conclusie, pakket is spoorloos verdwenen, weg pakje , weg geld…dankjewel PostNL.

als de pakjes gewoon binnen 2 dagen netjes worden afgeleverd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 september 2017 om 11:56 geantwoord

Geachte mevrouw Zomer-Beek,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht maar dat deze nog steeds niet is bezorgd.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat de afzender deze zending nog niet heeft verstuurd. De afzender heeft wel een label aangemaakt dat er een zending verstuurd gaat worden maar heeft het pakket niet aan ons overgedragen.

Wij kunnen de zending niet bezorger als het niet aan ons wordt overgedragen. U kunt het beste contact opnemen met de afzender omdat de afzender de zending nog in zijn of haar bezit heeft.

Heeft op 26 september 2017 om 18:24 geantwoord

Het blijft een vreemd verhaal, omdat ik 4 dagen lang een bericht kreeg dat het pakket geleverd zou worden aan mijn adres, als er niets zou worden aangemeld, krijg ik toch ook geen bericht van levering lijkt me, maar goed, heb contact gehad met de afzenden die mij bezwoer dat het pakket 15 september reeds verstuurd was en waarvan ik ook via mail een bevestiging had ontvangen, heb reeds van deze ontvanger een nieuw pakket mogen ontvangen zonder extra kosten, hetgeen ik zeer waardeer . Misschien komt het pakket ooit nog boven water, maar blijf het een vreemd verhaal vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Eppina